دو هزار و نهصد و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

امروز رهبر انقلاب بر سر مزار چه کسانی حاضر شدند؟ / یک پررویی مزمن در خودروسازی‌ها وجود دارد / سلطان مسکن مهر کیست؟ / واکنش‌ها به نامه ۲۰۰ صفحه‌ای سعید جلیلی علیه مذاکرات وین

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: حملات انصارالله به امارات تازه شروع شده است / جزئیات تیراندازی به دژبانی سپاه «سراوان» / احتمال لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن به علت شیوع کرونا / عباسی: تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفت بی‌سواد / جلد یک روزنامه علیه دیدار تعجب‌برانگیز وزیر راه ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۱۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 31 January 2022
|
52855 بازدید
|

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

یک نماینده مجلس: این شکل فروش سربازی مصداق کسی است که مادرش را می‌فروخت!

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: به نظر من، خرید خدمت سربازی با این مبالغی که کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرده، طرحی کاریکاتوری است! چرا؟ چون اجرای این طرح، با این مبالغ سنگین حداقل ۲۵۰ میلیون تومان برای یک دیپلمه و حالا با تخفیف‌هایی برای تاهل و هر فرزند، در این شرایط بسیار سخت اقتصادی و تورم و گرانی، جوابگو نخواهد بود. اساسا علت فرار مشمولان دلیل اقتصادی دارد، یعنی اغلب پسران ما ترجیح می‌دهند غایب باشند و این دو سال را صرف اشتغال و درآمدزایی کنند. خرید و فروش سربازی دقیقا مصداق آن حکایت است که پرسیدند چرا مادرت را می‌فروشی؟ گفت رویش مبلغی می‌گذارم که کسی نتواند آن‌را بخرد! همکاران در کمیسیون تلفیق مبالغی را در نظرگرفته و مصوب کرده‌اند که کمتر کسی می‌تواند آن‌را بخرد. چنین رفتارها و تصمیم‌هایی در زمینه اصلاح نظام وظیفه عمومی سربازی به بیراهه رفتن است. ما باید در مورد سربازی، یک طرح جامع اصلاحی بنیادین داشته باشیم. نظام وظیفه عمومی ما قدمتی صدساله دارد. در طول این مدت، نظام سربازگیری در اغلب دنیا تغییر کرده اما کشور ما هم‌چنان بر همان اساس ۱۰۰ سال پیش در حال سربازگیری است و هیچ تغییری در آن رخ نداده است.

سخنگوی وزارت خارجه: جرئیات نامه انتقادی سعید جلیلی در خصوص مذاکرات وین را از خود او بپرسید

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص جرئیات نامه انتقادی سعید جلیلی در خصوص مذاکرات وین، گفت: مناسب است پاسخ این سوال را از خود ایشان بگیرید اما می‌توانم بگویم ما با اجماع در حال مذاکره در وین هستیم و همه باید این سرمایه را پاسخ بدهند.پیشتر برخی رسانه ها گزارش داده بودند که سعید جلیلی گزارشی ۲۰۰صفحه‌ای علیه دور جدید مذاکرات نوشته و به رهبری ارسال کرده است. بر این اساس جلیلی روند حرکت تیم باقری‌کنی را به ضرر ایران دانسته است. جلیلی مدعی شده بود در شرایط فعلی نباید مذاکره کرد و صرفا باید امتیاز قابل اندازه‌گیری و بررسی از آمریکایی‌ها گرفت.

سخنگوی سپاه: سواد رسانه‌ای در کشور در سطح و تراز انقلاب نیست

سردار شریف: باعث تعجب است، برخی که مدعی دانش هستند در دایره این بازی رسانه‌ای قرار می‌گیرند، درحال حاضر سواد رسانه‌ای در کشور در سطح و تراز انقلاب نیست، چون اگر اینطور بود شرایط افکار عمومی این گونه نبود. وی ادامه داد: دست و پا زدن در فضای مجازی برای تخفیف سفر رئیس جمهور را نباید دست کم گرفت، در حقیقت کار بزرگی صورت گرفت و در عالی‌ترین سطح همه نتایجی که برای سفر مدنظر بود محقق شد. تعجب می‌کنیم که برخی رسانه‌های داخلی تلاش می‌کنند این سفر را تخفیف دهند، برخی اتفاقاتی که در این سفر شاهدش بودیم، ناشی از ضعف طرف مقابل و قدرت جمهوری اسلامی است.

توضیحات امیر اسماعیلی پیرامون شایعات اخیر

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی: هیچ بستگانی در رده‌های بالای نیروهای مسلح نداشته و ندارم. سرلشکر صالحی نه دایی من هستند و نه پدر همسر بنده.در موضوع شایعه درز اطلاعات یا جاسوسی، الحمدلله کشور چند سامانه اطلاعاتی قوی دارد که اگر رد جاسوسی زده شود، دیگر به جایگاه او نگاه نمی‌کنند.در مورد شایعه خانه و زمین، از همینجا اعلام می‌کنم که سازمان ثبت اسناد دقیق بررسی کند، هرجا چیزی بیش از آنچه یک سرباز باید داشته باشد، موجود بود، رسما اعلام شود، من یک خانه و یک ماشین معمولی دارم./تسنیم

ادعای یک فعال سیاسی : زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر وزیر رئیسی در بیمارستان‌خصوصی

خباز فعال سیاسی: چندی پیش همسر یکی از وزرای دولت سیزدهم که خیلی ادعایش نیز بالاست، برای زایمان به یکی از بیمارستان های خصوصی تهران رفت.نوزاد متولد شده آقای وزیر چون زودتر از موعد به دنیا آمد، تا مدت ها در دستگاه بود بنابراین هزینه بیمارستان زیاد شد.نخست انتظار داشتیم که اگر وزرای دولت سیزدهم انقلابی هستند خود و بستگان‌شان به بیمارستان های دولتی مراجعه کنند، نه به بیمارستان خصوصی پرهزینه. ثانیا با وجود تخفیف فراوان، بیمارستان نهایتا فاکتور ۲۸۰ میلیون تومانی برای آقای وزیر صادر کرد که او باید این مبلغ را پرداخت می کرد اما آقای وزیر فقط با پرداخت یک میلیون تومان، نوزاد را ترخیص کرد.اگر این اتفاق برای یک فرد عادی می افتاد، تا تسویه حساب نمی کرد، نوزاد را به او نمی دادند./نامه نیوز

سلطان مسکن مهر کیست؟

یک نفر ۳ هزار مسکن مهر دارد! این جمله را امروز علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در یک نشست خبری گفته و از سوءاستفاده‌هایی در این زمینه خبر داده است؛ اما سلطان مسکن مهر کیست؟!محمد نظری، مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید درباره هویت مالک ۳ هزار واحد مسکونی مهر به اقتصاد آنلاین توضیح می دهد که این دسته از افراد دلالان و بنگاه داران مسکن هستند که با خرید تعداد زیادی مسکن مهر، رسما در حال قیمت گذاری واحدهای مسکونی مهر هستند و صاحب قدرت تعیین کننده ای در بازار مسکن شده اند. نظری تاکید می کند که دلالان مسکن مهر را به دو شیوه وکالتی و یا سند تک برگ می خرند که نوع خرید و فروش وکالتی می تواند دردسرهای بزرگی برای مالکان مسکن مهر ایجاد کند./اقتصادآنلاین

یک پررویی مزمن در خودروسازی ها وجود دارد

یحیی آل‌اسحاق، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: «یک پررویی مزمن در خودروسازی‌ها هست و در حالی که ۸۰ هزار میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکارند و خودرو ۵۰ میلیونی را ۱۵۰ میلیون می فروشند و به ریش مردم می‌خندند و کک شان هم نمی‌گزد.با نرخ ارز ۳۰هزار تومان قیمت تمام شده پراید باید ۵۰ میلیون تومان باشد،‌ ما خودروسازی ها را ننر کرده‌ و به حمایت‌های بی‌دریغ و همه‌جانبه آنها را رها کرده‌ایم.فاصله بین قیمت تمام شده و قیمتی که به مردم فروخته می‌شود همگی دست یک عده ای رانت‌خوار می‌رود که همه از آنها می‌نالیم.خودروسازی‌های ما به حیاط خلوتی برای برخی جریان‌های‌سیاسی و مرکزی بدل شده‌اند که از هر طرف که نگاه می‌کنیم مرکز فساد و مرکز تامین مالی برخی جریان های سیاسی و ذینفعان بازدارنده رانت‌خوار هستند.

استاد دانشگاه آزاد اهواز در فرار از سگ های ولگرد تصادف کرد و جان سپرد

دکتر مریم جوادپور عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اهواز پس از مواجهه با تعدادی از سگ های ولگرد، در حالی که تلاش می کرد از آنها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرده و جان خود را از دست داد.

پاسخ کنایه‌آمیز «غریب‌آبادی» به دو مقام حقوق بشری فرانسوی و آلمانی

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به دفاع سفیر حقوق بشر فرانسه و کمیسر حقوق بشر آلمان از یک محکوم در ایران گفت: این دو مقام فرانسوی به جای دفاع از یک محکوم، در مورد قربانیان منافقین در ایران نیز اتخاذ موضع کنند. به گزارش ایسنا پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به دفاع سفیر حقوق بشر فرانسه و کمیسر حقوق بشر آلمان از یک محکوم در ایران، با انتشار توییتی نوشت: این دو مقام فرانسوی و آلمانی اگر دغدغه حقوق بشر دارند، به جای دفاع از یک محکوم، در مورد قربانیان منافقین در ایران، که آزادانه در این کشورها فعالیت می کنند، نیز اتخاذ موضع کنند.غریب آبادی در ادامه این توییت آورده است: راستی، موضع کمیسر آلمانی در مورد محرومیت ۱۵ ساله کاظم دارابی از دیدار با فرزند دخترش در آلمان چیست؟

جلد یک روزنامه علیه دیدار تعجب‌برانگیز وزیر راه

روزنامه سازندگی در صفحه نخست شماره امروز خود با اتنشار طرحی از هادی حیدری، کارتونیست معروف به سفر خبرسازِ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان کنایه زد.این روزنامه نوشت:سفر قابل تامل رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به کشور آذربایجان و دیدار مجازی با رئیس جمهور آن کشور به انتقادات از وی دامن زد و این پرسش را پیش کشید که اگر قرار بر دیدار مجازی است چرا باید به چنین سفرهایی رفت؟

عباسی: تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفت بی‌سواد

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده قبلی به ما می‌گفتند "بیسواد" گفت: همان موقع من که مخالف برجام بودم، می گفتم که متن اشکال دارد ولی از ما قبول نمی کردند.فریدون عباسی در گفت وگو با عصر ایران در مورد مذاکرات وین گفت: ما مذاکره هسته ای با هیچ کشوری نداریم چراکه این مذاکرات قبلا انجام شده است و نتیجه آن اجرای برجام در کشور ما شده است،دولت قبلی با اصولی که فکر می کرد می خواست برجام را اجرایی کند اما نتوانست مساله تحریم ها را حل کند، علی رغم قولی که دولت داده بود تحریم ها برداشته نشد.

عباسی در پاسخ به این پرسش که به چه علت مخالفان برجام امروز حامیان تیم مذاکره کننده در وین شده اند گفت: مخالفان برجام هنوز مخالف هستند، چراکه برجام متن خوبی نبود ما محدودیت ها را پذیرفتیم که مساله حل شود ولی نشد. همان موقع من که مخالف برجام بودم، می گفتم که متن اشکال دارد ولی از ما قبول نمی کردند. به ما می گفتند «بیسواد » و «تندرو» در حالیکه ما معتقد بودیم متن بین المللی باید مسائل روابط و حقوق بین الملل را درست دیده باشد یا ما اگر تکلیفی می پذیریم باید از حقوق مان بهره مند باشیم .وی در پاسخ به این سوال تا چه اندازه اطمینان دارید که تیم جدید اشکالات و ایرادت مورد نظر مخالفان برجام را رفع کند، گفت: این تیم نمی تواند ایرادات متن برجام را برطرف کند ما فقط دنبال این هستیم این تیم به آنجا برود و بگوید شما به تکالیف تان عمل نکردید، باید به تکالیفتان عمل کنند تا ما هم به تکالیف مان عمل کنیم.این تیم از نظرات اجماعی در کشور استفاده می کند تیم مذاکره کننده قبلی اینگونه نبود.

احتمال لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن به علت شیوع کرونا

به علت شیوع سویه جدید کرونا و رعایت حداکثری دستور العمل‌های بهداشتی، احتمال لغو راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، وجود دارد.یک فرد مطلع گفت: به علت شیوع سویه جدید کرونا و رعایت حداکثری دستور العمل‌های بهداشتی، احتمال لغو راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد. بنا بر این گزارش، تصمیم‌گیری در این باره در حال نهایی شدن است و روش‌های جایگزین برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحت بررسی است. قرار است روز چهارشنبه کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا موضوع را بررسی و شنبه با حضور رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا در مورد این موضوع تصمیم گیری نهایی انجام شود.اخبار تکمیلی درباره شیوه گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن متعاقبا اعلام می شود.

مجلس تعطیل شد

با اعلام مثبت شدن تست کرونای ۴۷ نماینده مجلس و ۳۰ کارمند قوه مقننه جلسات علنی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صبح امروز با حضور کادر درمان در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس تست کرونا گرفته شد که تاکنون ۴۷ تن از نمایندگان تست کرونایشان مثبت اعلام شده است. وی افزود: همچنین تعداد کارمندان مجلس که گرفتار کرونا شده اند افزایش یافته است.

امروز رهبر انقلاب بر سر مزار چه کسانی حاضر شدند؟

مهدی فضائلی با انتشار این توییت نوشت: علاوه بر حضور بر سر مزار برخی شهدای گمنام و مدافع حرم مانند شهید پاشاپور، برخی مرحومین که حضرت آقا امروز بر سر مزار آنها حاضر شدند و فاتحه خواندند: هاشمی رفسنجانی، سیداحمد خمینی، حاجیه خانم ثقفی، توسلی، بروجردی، سیدمحمود محتشمی‌پور، شفیق، میرمحمدی، قدیریان و برخی بستگان.

توئیت «رضا نصری» درباره نامه ۲۰۰ صفحه‌ای سعید جلیلی علیه مذاکرات وین

رضا نصری تحلیلگر سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل به خبر ارسال نامه ۲۰۰ صفحه‌ای جلیلی به مقامات ارشد نظام با مضمون نفی مذاکرات وین واکنش نشان داد.

جزئیات تیراندازی به دژبانی سپاه «سراوان»

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات حمله مسلحانه فردی به ستاد خبری «اداره اطلاعات و سپاه سراوان» گفت: جوانی ۲۶ ساله پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون‌آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی می‌کند. سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان سریعاً کار آگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند. وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۸ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد پسر ۲۶ ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می‌برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت خود شده و از منزل خارج شده است. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه پاسداران شهرستان سراوان در اقدامی جنون‌آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می‌کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود. سردار طاهری افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان با وجود چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیراندازی متقابل، او را به هلاکت می‌رساند. همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.

نماینده مجلس: حملات انصارالله به امارات تازه شروع شده است

نادری، نماینده مجلس در توئیتی در واکنش به حملات انصارالله به امارات نوشت: اگر اماراتی ها تغییر مسیر ندهند، بازنده بزرگ بازی منطقه در آینده نزدیک خواهند بود.نادری در توئیتی در این باره نوشت: ‏اماراتی ها بدانند که نمی توان در اتاق شیشه ای نشست و به دیگران سنگ پرتاب کرد. حملات انصارالله به آنها تازه شروع شده و اگر امارات تغییر مسیر ندهد، در کنار سعودی بازنده بزرگ بازی منطقه در آینده نزدیک خواهد بود. قطعا سعودی ها و هم پیمانان خبیثشان تاوان کودک کشی در یمن را خواهند داد. گفتنی است که امارات امروز بار دیگر مورد حمله موشکی حوثی های یمن قرار گرفت. چندی پیش نیز موشک بالستیک و تعداد زیادی پهپاد، تاسیسات نفتی و فرودگاه‌های دبی و ابوظبی امارات متحده عربی را هدف قرار دادند.

واکنش متفاوت «زیدآبادی» به ادعایی درباره زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر یکی از وزرای دولت

احمد زیدآبادی در واکنش به ادعایی درباره زایمان ۲۸۰ میلیونی همسر وزیر رئیسی در بیمارستان خصوصی نوشت: کسی که از بیمارستان خصوصی استفاده می‌کند، به نفع قشر محروم عمل کرده است. وی در کانالش نوشت: گویا همسر یکی از وزیران دولت رئیسی برای زایمان، در بیمارستان خصوصی بستری شده و، چون نوزاد نارس بوده، به دلیل نگهداری او در دستگاه، هزینۀ بیمارستان بالا رفته ونهایتاً ۲۸۰ میلیون تومان هزینه روی دست وزیر گذاشته است. حالا برخی منتقدان، فضای رسانه‌ای را پر کرده‌اند از حمله به وزیر ناشناس که چرا او به رغم ادعای انقلابیگری، همسرش را در بیمارستان دولتی بستری نکرده است؟ اینکه یک فرد در هر مقامی، از امکانات دولتیِ سوبسیدار استفاده کند، بهتر است یا اینکه هزینۀ امور شخصی‌اش را از جیب خود بپردازد؟

می‌دانیم که گنجایش بیمارستان‌های دولتی محدود است و اشغال یک تخت توسط یک نفر، به معنای محروم شدن فردی نیازمند از دسترسی به آن است. بنابراین، اگر فردی به جای استفاده از بیمارستان دولتی، بیمار خود را در بیمارستان خصوصی بستری کند، در عمل هم کمکی به اقشار محروم برای دسترسی آسانتر به امکانات درمانی بیمارستان‌های دولتی کرده و هم به جای تحمیل هزینه به منابع دولتی و یا عمومی، هزینۀ شخصی‌اش را از جیب خود پرداخته است. انتقاد برای خود شأن و منزلتی دارد، اما به نظرم در کشور ما شأن و منزلتش را از دست داده است. ظاهراً هر که هر چه دم دستش می‌رسد به سمت رقیب یا مخالف خود پرتاب می‌کند بدون آنکه عواقب آن را بسنجد. در شرایط حاضر، می‌توان صد‌ها نقدِ اساسی از موضع عقلِ سلیم به تمام دستگاه‌های حاکم وارد کرد، اما این همه را ندیدن یا نشناختن و در عوض چسبیدن به هزینۀ بیماری همسر یک وزیر و اینکه چرا در بیمارستان خصوصی بستری شده است، نشان از ناتوانی در نقد اصولی و علاقه به جنجال و غوغا‌های مرسوم با عواقب وخیم دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
برجام خیانت هست و بس و ننگ آیندگان از ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
زمان ترامپ که ما هی یقه پاره کردیم که حالا وقت مذاکره با آمریکا و امتیاز گیری است بزرگتون اومد گفت مذاکره حرامه. اگه اون موقع مذاکرات رو شروع کرده بودید حالا امتیاز قطعی می گرفتید. اما شما همیشه فار مغزی تون چند مرحله عقبه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برجام خیانت است اما در دامن روسیه .... همه چیز حلال است

سواد کمی خوب است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کلا مظنون به خیانت و مایه شرمساری هستید چه با برجام چه بدون برجام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خخخه در دامن روسیه! از کی تا حالا همکاری شده در دامن روسیه که برجام شعار نه غربی و نه شرقی که خیلی دوست دارید تکرار کنید را به سخره گرفت را به‌به می کردین و می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
حتما در سایه تحریمها خیلی کار و بار و کاسبیتون گرفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
معافیت سربازان متاهل هم تبعیض هست
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
شما 300میلیون از پولدارها بگیر به عنوان حقوق بده به هر سرباز هم معافیت اونا حل میشه و هم نیاز اینها اونوقت ببین همه چی خود بخود حل میشه!!.و
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اندرحکایت خرید خدمت سربازی با این مبالغی که کمیسیون تلفیق بودجه مصوب کرده، البته این امتیاز ویژه فرزندان نورچشمی نجومی بگیران. اختلاسگران. رانت خواران و... است که از کیسه مردم به آنی فرزندان خود را آزاد کنند.
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بعداز ماجرای عمل نکردن کیسه های هوا وجان باختن چندانسان بیگناه مدیران ارشد دوخودروساز باید استعفا میدادند یا ازکاربرکنارمیشدند یعنی هرجای دیگری بود این اتفاق حتما می افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کره زمین قوانینش تو همه چیز فرق میکنه با سیاره ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خودروسازان خائن اعدام باید گردند!!! س
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عه! مگه جلیلی هنوز هست؟ آنقدر ساکت مانده بود فکر کردیم رفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جلیلی زمانی که خودش در تیم مذاکره کنندگان بود نتوانست کاری از پیش ببرد حلا که دیگران خوب کار می کنند ایشان احساس حقارت کرده و می خواهد با فرافکنی خودش را توجیه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
متاسفانه برخی از افراد در سکوت کار خودشان را پیش میبرند و به خاطر دسترسی که به مقامات دارند به مردم هزینه تحمیل میکنند.
بزرگواران چندین سال در حال مذاکره بوده اند و در تنها موردی که با طرف مقابل به نتیجه میرسیدند زمان برگزاری مذاکره بعدی بوده، به یقین میدانم حضرات حتی از قیمت اقلام مورد استفاده مردم خبر ندارند ولی در این مواقع فریاد سرمیدهند.
بس کنید شما را به خدا بس کنید. تمام زندگی و گذشته و حال و آینده مان تیباه شد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جناب آقای ظرفیت ! همیشه همه جا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
واقعا که جلیلی عجب اعتماد به نفس کاذب داره !!؟؟

مرد مومن ۷ قطعنامه تحریمی برای کشور گرفتی

و ۸۵ میلیون نفر را بیچاره کردی

چون کسی بازخواست مجازات ات نکرد

دوباره ۲۰۰ صفحه نامه نوشتی که چی ؟؟؟!!!؟

که تحریم کافی نیست و جنگ خانمانسوز هوس کردی !!؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
سلام
در پاسخ به اظهارات آقای زید آبادی ، اینکه همسر این وزیر در بیمارستان خصوصی بستری شده جای ایراد نیست بلکه اشکال و سوال این است که چگونه هزینه 280 میلیون تومانی بیمارستان را این شخص وزیر با پرداخت 1 میلیون تومان تمام کرده و بیمار و نوزاد را ترخیص کرده ؟ مسلم است که بیمارستان از حق خود نگذشته پس بقیه وجه از کجا و توسط چه نهادی پرداخت شده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اینها انقلابی وجهادی وولایتمدار هستند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سوال من از آقای زیدآبادی اینه که الان چون تیراژ تولید خودروهای داخلی کم هست، چه اشکالی داره جناب وزیر با پول شخصی خودش بره و ماشین های لوکس خارجی سوار بشه. درسته؟ ویا هرچیزی که تولید داخله و کمه بهتره قشر بدبخت جامعه بخرن و جناب وزیر ها و وکیل ها و ..... برن جنس خارجیش رو بخرن...واقعا" برای این توجیهات فرومایه تون متاسفم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کلا انگار بخش نامه برای ماله کشی به دولتی ها ابلاغ شده. دولتی ها خیلی ناراحتن که مردم گاگول نیستند. طرف کلا روی این خبر ماله کشیده. برو بابا خودتو سر کار بذار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
باز حرف های خاله زنکی در جهت نفرت پراکنی در سطح جامعه و نفرت و کینه درست کردن نسبت به هم که چرا در بیمارستان دولتی نبوده و رفته بیمارستان خصوصی!
انگار رفته کانادا بچه زاییده که اینطور نفرت پراکنی می کنند
آن کسی که این اطلاعات خصوصی مردم را عمومی می کنند باید بازداشت شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
چرت نگو بایدمشخص بشه بقیه پول ازکجا پرداخت شده اطلاعات خصوصی نیست اینکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
شما کی وقت کردید اینقد روشن فکر و آزاد اندیش باشید و به حقوق بقیه احترام بذارید؟
پس چی شد انقلابی گری و ساده زیستی؟
یه چیزی بگید بهتون بیاد شما تو هفت سوراخ دنبال این میکشتید که یه نفر تو خونه اش چکار میکنه الان مدافع حریم خصوصی شدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
علیه شما باشه میشه نفرت پراکنی اما اگر برای طیف مقابلتون بود میشد روشنگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دوست عزیز نفرت پراکنی نیست. موضوع دو رویی و ریاکاری مسئولین هستش. بخصوص این وزرا که دیگه گندش دراوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
هنوز درکت نرسیده که منشا پول از ورود به حساب بانکی بیرون می آید و نه خروج
خطاب به پایین تر فرقی ندارد و این زندگی خصوصی هست و زندگی خصوصی هم تا جایی که ضرر وجود نداشته باشد و لطفا دنبال حاشا هم نباشید
و خطاب به آن پایین تر ریاکار به کسی می گویند که داشته باشد ولی در ظاهر می گوید ندارم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آقای رییسی آیا میدونی طی یکسال اخیر تمام اقلام تا دو برابر افزایش قیمت داشتند ؟؟
آیا میدونی تو اداره مالیات دارن ملت رو پوست می‌کنند و رانت خوران یک هزارم حق خودشون مالیات نمیدن
آیا میدونی درد این ملت ما نابودی خواهیم شد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
آقای رییسی در سفر های استانی به سر می‌برند
وقت نظارت بر عملکرد وزرا را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
به شما نهار دادن؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
سخنگوی سپاه: سواد رسانه‌ای در کشور در سطح و تراز انقلاب نیست.
ببخشید سردار می فرمایند چه چیزی در کشور در سطح و تراز انقلاب است؟!!! اقتصادش؟اخلاقیاتش؟سیاستهایش؟آمار اعتیادش؟آمار بزهکاریهایش؟وضعیت روح و روان مردمش؟فاصله طبقاتی بین مردمانش؟ظاهرا سردار فراموش کرده اند که شعارهای اول انقلاب چه بودند!!سردار شاید برای شما گریه کردن یک دختر در هنگام سفر جناب رییسی یا نماز خواندن ایشان در کرملین یا سلام علیکم گفتن جناب پوتین و .... دستاوردهای بزرگی باشند ولی قبول بفرمایید که مردم دیگر این چیزها را باور نکنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
درود بر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
احسنت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جالبش اینه که منظورش از سواد رسانه ای دقت مردم به جزئیات و واقعیات هستش و اینکه چرا چشم و گوش بسته حرف شازده ها رو قبول نمیکنیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ما همه تصدیق ششم ابتدایی داریم و خیلی هم با سوادیم
فقط کلمات انگلیسی را باید بیشتر تمرین کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اگر سواد رسانه ای داشتید همه چیز که اتفاقا آن بخشی که بر علیه کشور باشد و دروغ هم بود باور نمی کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سردار کجا زندگی میکنند؟! مگه ما تو کشور رسانه واقعی هم داریم که سواد بخواد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تنها رسانه واقعی واتساپ و تلگرام و شبکه های اجتماعی هست که منبع موثق برای شنیدن خبرها در جامعه است. و گرنه کیهان و صدا و سیمای میلی را نمیشه رسانه نامید.
ناشناس
|
Belgium
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
چه خبر از اعتراضات امروز معلمان؟؟؟خخخخ
ای وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آقای زیدآبادی
به قول شریعتی فقید
اگر خواستی کسی رو حسابی بکوبی که ازش چیزی نمونه، بهش خوب حمله نکن، بلکه بد دفاع کن.

مرد حسابی، با این حرفات طرفو نابود کردی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
در بقیه امور هم امثال اینها فقط با حروف بازی می کنند واگر چیزی بلد بودند امروز اینگونه با مدیریت اینها بدبخت نبودیم
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
هر چی میکشیم از امثال شریعتی هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات